maandag 21 januari 2008

Sedona

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht neer heb gezet. De laatste weken is hier weinig gebeurd naast het vliegen. Het vliegen is wel lekker hard gegaan. Er wordt ook op zaterdag gevlogen hier dus de afgelopen twee weken heb ik 6 keer per week gevlogen.

Het eerste gedeelte van het vliegen hier bestond vooral uit oefeningen doen met de controle over het vliegtuig en nu ben ik bij het navigeren aangekomen. Voor een navigatievlucht moet ik een planning maken. In de planning zoek je punten uit waarop je kan navigeren. Dit zijn bijvoorbeeld kruisingen van snelwegen, meren, dorpjes, spoorlijnen of bergen.

Vandaag ben ik op deze manier naar Sedona gevlogen. Dit is een vliegveld in de bergen op iets minder dan een uur vliegen ten noorden van Mesa. Onderweg vloog ik alleen maar over rotsen en de route was erg mooi. Op het vliegveld ben ik uitgestapt en ik ben via een omweg (payson airport) terug gevlogen naar Falcon Field.


Paul en ik op het platform van Falcon


Mijn vliegtuig in Sedona


Terminal in Sedona


Uitzicht Sedona


Sedona airport

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hey wat een mooie fotos De omgeving is echt te mooi het lijkt me geweldig om daar over heen te vliegen.Fijn he dat het vliegen zo goed gaat.
dike kus

Anoniem zei

jeeeeej eindelijk een nieuwe blog!!!
pfff jou foto's worden ook steeds mooier hee!! super vet!! ben echt jaloers!!!
maak je nog steeds zoveel mee? kan je niet een beetje doorvliegen en gewoon weer naar huis komen??
xje!!

Anoniem zei

jeeeej een nieuw avontuur van eertje!
en je bent nog steeds veel te bruin!
maareh klinkt leuk allemaal, dat je weer nieuwe omgeving ziet enzo!!
ik heb weer internet dus we kunnen weer bijkletsen!!!!
vliegse vandaag!
kussie len