maandag 4 februari 2008

Schieten

Zaterdag heb ik mijn laatste solo vlucht gevlogen. Deze vlucht duurt vier uur en daarom moest ik ver vliegen. Ik ben naar het stadje Yuma geweest. Dit ligt tegen de Mexicaanse grens. De tocht ernaartoe was bijna alleen maar boven de woestijn dus het was best saai. Op de terugweg ben ik een stukje door Californie gevlogen. In totaal heb ik bijna 800 kilometer afgelegd in deze vlucht.

Vandaag ben ik naar een shooting range geweest met Paul en Geran. Hier heb ik voor het eerst geschoten. Het was best leuk om te doen en het richten is veel makkelijker dan ik had gedacht.


Beretta


Ik in actie


Deze heeft het niet overleefd

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lijkt me best maf om te voelen hoe het is om te schieten, kom je straks ook terug als cowboy met een sjaaltje en een hoed?? :D

Arnoud zei

ja, is die terugslag niet heel erg?

Anoniem zei

Hee cool man! Ik ben niet verder gekomen dan een luchtbuks in Oostenrijk :) Lijkt me wel heel cool om te doen!

Unknown zei

Moest even denken aan de film "3:10 to Yuma" toen ik je stukje las :-)
Erg goede film trouwens!