zondag 9 maart 2008

Korte update

Nadat ik drie weken geleden mijn VFR eindchecks heb gehaald ben ik begonnen met het vliegen op instrumenten (IFR). Ik mag hierbij niet naar buiten kijken dus ik moet vliegen met een kapje op mijn zonnebril. In het VFR vliegen wist ik waar ik was door punten op de grond maar omdat ik deze niet meer kan zien moet ik hiervoor bakens gebruiken. Hier oefen we nu veel mee. Ik vlieg nu met een nieuwe instructeur. Naast het vliegen moet ik ook 8 vluchten doen op een simulator. Dit is nodig om de procedures te oefenen en ik heb hiervan al 5 vluchten gedaan.

Verder heb ik de laatste weken niet meer ondernomen dan zwemmen. De zomer is eindelijk eens echt begonnen sinds een paar weken dus met elke dag rond de 25 graden en vollop zon is het goed uit te houden.


De zonsondergang is hier elke dag weer erg mooi


Zo ben ik hier dagelijks te vinden


Vandaag was het slecht weer: We zagen deze wolk...


Hiermee zie ik er belachelijk uit tijdens het vliegen.


De Sim

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hey erik!!
waarom heb je nou weer geen foto van jou met die bril?? die wil ik dan juist wel zien!
ziet er echt zwaar uit dat leven daar op je luchtbedje ;)
en wij maar ploeteren hier in de regen...
geniet nog maar van t mooie weer!!
kussies len

Anoniem zei

Goh wat heb jij het toch zwaar!!! Hahaha. Echt een mooie zonnebril heb je, ook ideaal voor bij het zwembad. Nou rust maar lekker uit ;) en geniet ervan he

Anoniem zei

hoi erik,
ik lees heel vaak je site en heb al 6 foto's geprint. Ik wil later ook piloot worden, dan kun jij mijn dat mooi leren.Ik ben jouw grootste fan(t)

Anoniem zei

hai erik met sem ik heb gehoord dat je over 6 weken weer terug k omt je vliegt toch niet zelf?

Anoniem zei

Hoi Erik .
het zijn leuke foto's hoor.
ik heb gehoord dat je over 6 weken-weer terug komt toch?
en dan kun je weer lekker uit rusten.
en ook nog lekker op de computer.


(groetjes jop).

Anoniem zei

hoi erik. Ik hoop dat het water daar lekker warm is.
En dat ij daar lekker kan genieten.
En weer lekker uit rusten op de bank.
en lekker heel veel slapen.
groetjes Jop!!