maandag 24 maart 2008

San Diego

Afgelopen weekend zijn we Phoenix ontvlucht en zijn we naar San Diego geweest. Deze stad is een uur of 7 rijden van mijn huis.

Zaterdag zijn we begonnen met het bekijken van downtown San Diego. In de haven daar liggen cruiseschepen en een vliegdekschip welke niet meer gebruikt wordt sinds de eerste Irak oorlog. Dit schip zijn we in geweest. Het is wel erg knap hoe ze vliegtuigen kunnen landen op het dek. Ik heb met mijn Piper Arrow toch een stuk meer ruimte nodig!

Nadat we nog even in de haven hebben rondgelopen zijn we via de Coronado bay bridge naar een eilandje gereden. Hier hebben we op het strand gelopen. S’avonds zijn we nog even in de jacuzzi beland in ons hotel.

Zondag zijn we naar Seaworld geweest. Dit was veel leuker dan ik had verwacht. We hebben een show bekeken met dolfijnen, een met orka’s en een met zeeleeuwen. De rest van de dag hebben we in de attracties gezeten. De wildwaterbaan was weer lekker Amerikaans. Ze moeten je hier natuurlijk veel natter maken dan in Europa. In plaats van dat er wat water naar binnen spettert komen er nu golven water het bootje in. Langs de kant van de route staan spuiten waar Amerikanen de bootjes nat spuiten voor $0,25 per keer. Hier kwamen wij dus drijfnat uit wat opzich niet heel erg is met 30 graden.

Het vliegen gaat niet heel snel de laatste tijd. Er zijn redelijk wat vliegtuigen kapot en omdat de mensen bij de planning niet zo goed kunnen plannen moet ik regelmatig mijn vlucht cancellen. Ik moet nu nog 23 vluchten dus het einde begint al heel langzaam in zicht te komen.


Ons hotel


Skyline


Paul, Geran, ik en Bas


Vliegdekschip


Skyline snachts


Skyline snachts


Orka


Dolfijn

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heee eeer!! hoe is het??? super vet je nieuwe blog!! we moeten snel maar weer bellen zodat je alles van san diego kan vertellen!!! xx rian

Anoniem zei

Cool!!! Het is echt net als in de films. Heb je free willy nog gezien???