dinsdag 1 april 2008

Los Angeles

Na een week vol met cancellen van vluchten ben ik een weekend naar LA geweest. Zaterdag ochtend om 5 uur vertrokken we en om een uur of 12 kwamen we aan in LA. Na het inchecken in ons hotel zijn we meteen naar downtown gegaan waar we hadden afgesproken met de Belgische (en een uit malta) studenten van mijn school. In downtown waren wat hoge gebouwen te zien en in een klein park liepen we een filmset op. De set zelf was maar klein maar er waren heel veel mensen en vrachtwagens bij dus het leek nog wat.

Na downtown hebben we de metro genomen naar Hollywood. Daar hebben we de walk of fame bekeken. Hierna zijn we via Beverly Hills en Bell Air naar Santa Monica beach gereden waar we op de pier wat hebben gegeten.

Op zondag zijn er naar Universal studios geweest. Hier hebben we een tour gedaan door de filmstudio’s en zijn we het pretpark in geweest. Op het moment dat wij er waren werden onder andere Desperate Housewives en CSI opgenomen. Verder reden we over veel gebruikte filmsets.

Gister had ik mijn nachtsolo. Deze vlucht vond ik de leukste tot nu toe! Phoenix ziet er echt geweldig uit als het donker is. Vanavond vlieg ik weer in het donker dus ik verheug me er nu alweer op!


Walk of fame


Hollywood


Santa Monica beach


Santa Monica beach


Filmsets


Set Desperate Housewives


Filmset


Show


Universal studios

6 opmerkingen:

Anoniem zei

he wat een geweldige fotos weer.
leuk dat je nu zo veel gaat bekijken.Wat vervelend dat je de laatste tijd niet zo veel gevlogen heb.Koninginnedag zit er nu niet meer in Maar gelukkig gaat het nu beter.en als je dan van die mooie vluchten maakt is het helemaal goed. veel plezier.kus

Anoniem zei

Wat een leuk weekend moet dat geweest zijn. Alleen de Walk of Fame met Donald Duck. Jij moest eigenlijk Dagobert Duck hebben!!
Lekker even ontspannen na die rare planningsperikelen.succes met je volgende vluchten.

Anoniem zei

ik vind het echt super cool! Donald Duck op de walk of fame!!! Rare jongens die amerikanen

Anoniem zei

Jij was gewoon op de set van Desperate Housewives!!!!!! Echt cool eer!!!! Heb je meer fotos? Heb je Mike wel ff dikke kus van me gegeven???
LA...ben zo jaloers!!! Wil daar ook heen!!!!! Ik was lekker weekend in Brussel..jammer genoeg klinkt dat niet zo exotisch als waar jij allemaal heen gaat :-(
Wel echt leuk dat je er toch nog heen kon!!!
xx

Anoniem zei

btw vorige berichtje was van mij...je allergrootste zus

Anoniem zei

Hoi Erik,even weer een berichtje uit Bleiswijk. Ik heb er van genoten,je verhalen en die mooie fotoos.Het einde komt in zicht? Wat een ervaringen doe jij op! Succes voor de laatste weken,dan weer heerlijk naar huis.Je zult het hier wel klein vinden,ons kikkerlandje! lieve groetjes van de familie meier.