zondag 16 december 2007

Goldfield

De afgelopen week heb ik weer lekker gevlogen. Het weer was maandag nog steeds niet beter maar omdat ik vroeg in de ochtend moest vliegen, was het nog binnen de limieten. De vlucht bestond uit wat oefeningen in de lucht welke ik al eerder heb gedaan.

Dinsdag moest ik ook vroeg vliegen. Ik kwam er maar niet echt in. Simpele dingen die ik al eerder had gedaan koste veel moeite. Na wat oefeningen zijn we gestopt om Casa Grande airport waar we bijgetankt werden en waar Paul het stuur van me overnam.

Woensdag leek een mooie dag te worden. Op weg naar het vliegveld scheen de zon en het slechte weer leek eindelijk verdwenen te zijn. Helaas was dat niet overal zo. De twee vliegvelden die ik kan gebruiken als uitwijkveld indien landen op Falcon Field niet lukt lagen allebei in een mistbank. Hier mag ik niet doorheen dus mijn vlucht kon niet doorgaan.

Donderdag ging het vliegen weer beter. Ook nu zijn we naar een ander vliegveld gegaan. Dit was Chandler airport. Daar nam Paul weer het stuur over en voorlopig is het voor het laatst dat ik achterin mee ga.

Vrijdag moest in mijn landingen oefenen. Dat vind ik nog best lastig. We bleven bij Falcon Field circuits maken zodat ik 13 keer heb kunnen landen. Ook nu moest ik vroeg vliegen dus tijdens het vliegen kwam de zon op. Dat ziet er vanuit de lucht erg mooi uit!

Vandaag zijn we naar een Goldfield geweest. Dit is een dorp buiten Mesa waar vroeger een goudmijn heeft gezeten. Het leek alsof we in een pretpark rondliepen. Alles was veel te commercieel en we geloven niet dat dit vroeger echt een ‘wilde westen’ dorp is geweest.


Hier kom ik binnen taxiën op Falcon Field


Bergen vanuit Goldfield


Paul, Bas en ik in de saloon


Paul, Bas en ik


Treinstation

4 opmerkingen:

Anoniem zei

He Eer!
Vind t echt stoer dat je nu al zo vaak gevolgen hebt! Echt een raar idee! Maak je maar geen zorgen als het soms wat minder gaat, kan ook niet meteen in een week perfect gaan!
Die foto's van die Saloon zijn gaaf! Ziet er idd echt uit als zo'n dorp uit t wilde westen. Echt grappig dat dat soort dorpjes gewoon echt bestaan!!
Balen dat je vandaag niet mag vliegen. Ging t gister wel goed?

Dikke Kus!!!

Anoniem zei

eertje!
lijkt me echt wel vet met zonsopgang vliegen!
dat saloon dorpje ziet er echt uit alsof het in disneyland is :D
mag je al bijna in je eentje vliegen? ;) wat gaan jullie met kerst eigenlijk doen??
kussie len

Anoniem zei

Hee eeeeer! Koel man. Je vliegt gewoon. Bedankt voor de mooie kaart. Echt grappig, Kerst in 25 graden. Ben hier door het ijs gezakt :)
Kussie Rudi

Anoniem zei

Hee Erik,

Echt strak die foto van jou in t vliegtuig... hoorde je al helemaal zeggen "Ladies and Gentlemen, a very good afternoon and welcome aboard your Erik airservice 90210 to Mesa, this is your Captain speaking" :-)

Succes met de loopings!

Groeten,

Bart