dinsdag 4 december 2007

Approved!!!

Na drie weken is het de instantie die mij toestemming moet geven om hier te mogen vliegen dan toch gelukt. Ik mag eindelijk beginnen!!! Ik hoop dat het nog op tijd doorgegeven wordt aan de planning zodat ze me voor morgen kunnen inplannen.

De afgelopen week heb ik weer bijna alleen maar aan het zwembad gelegen. Vrijdag heeft het hier geregend. Het is wel mooi om te zien dat dit gebied daar niet op voorbereid is. De wegen staan onder water door het gebrek aan afwatering en het dak van de supermarkt is niet waterdicht. De hele supermarkt stond vol met emmers.

Zaterdag zijn we weer naar een shopping mall geweest. Daarna gingen we uit eten en weer naar de bioscoop. Daar hebben we hitman gekeken. Wat een slechte film was dat zeg!!

Ik ga nu maar even snel voorbereiden bij het zwembad!

edit:
Morgen om 21:15 (Nederlandse tijd) ga ik voor het eerst de lucht in!!!!


Supermarkt vol met emmers tijdens regen


Fastfood is niet moeilijk te vinden in een shopping mall

7 opmerkingen:

Anoniem zei

hey jongen
wat fijn voor je
eindelijk
en toch op een dinsdag he
doe je wel voorzichtig
en heel veel plezier
dikke kus

Anoniem zei

hee pippeloentje!
mooi dat je kan vliegen hee!!
hee ff by the way he...
ik weet dat je me mist.. maar je hebt toch niet perongeluk expres een spijkerbroek van mij mee genomen he..?? hahha
xx rianne

Anoniem zei

jeeeej je mag vliegen!!
is sinterklaas toch langsgekomen bij jou!!
good luck!
kussie len

Anoniem zei

WOEEEEHOEEEEEEEE echt SUPER dat je eindelijk mag vliegen!!!!!!!!!!!!

Wel in de lucht blijven hoor en niet overgeven he?!?!!?

Kus!

Anoniem zei

Hoi Erik, geweldig dat het nu echt gaat gebeuren.... doe je best,good luck!!!! Wanneer kunnen wij met je ouders een retourtje kreta boeken? groetjes van ons uit bleiswijk.

Anoniem zei

BETER!!! Echt leuk voor je! Ben benieuwd hoe het gaat. Veel succes he. Volgens mij vlieg je over een uurtje :)

Naiyaru zei

whoeeeeeee kun je eindelijk vliegen :D ga jij!

haha ja die fastfood dingen ken ik nog wel, hadden ze in LA ook. Je kunt ook echt kiezen uit ALLES :D chinees, patat, burgers, hawaiis :D alles :D echt relaxed maar zo ongezond haha kijk je wel uit dat je niet tonnetjerond terugkomt? :P

kusje!