dinsdag 25 december 2007

Grand Canyon

Gisteren zijn wij naar de Grand Canyon geweest. Dat is op ongeveer vier uur rijden vanaf mijn huis dus we hebben dat in 1 dag gedaan. s’Morgens om 6 uur vertrokken we. We zijn via Flagstaff en een stukje van de oude route 66 gereden. In Flagstaff zijn we nog even langs de Starbucks geweest. De weg ernaartoe was geweldig. Het is ongelofelijk hoe snel hier de verschillende landschappen elkaar opvolgen. Je blijft je ogen uitkijken. Je kan op een kaarsrechte weg dwars door de woestijn rijden en een half uurtje later dwars door een besneeuwd bos.

De Grand Canyon is echt gigantisch. Hoe het eruit ziet is niet echt te beschrijven dus ik laat het bij de foto’s. Op alle uitkijkpunten lag er sneeuw dus we moesten goed uitkijken als we foto’s gingen maken op plaatsen zonder hekje. s‘Avonds zijn we uit eten geweest in Sedona.


Starbucks in het koude Flagstaff


Bergen langs de weg


Rotsen


Net als in de film


Sneeuw


Indiaantje spelen bij de Grand Canyon. Helaas was het vest 50 dollar ;-)


Grand Canyon


Grand Canyon


Grand Canyon


Grand Canyon


Grand Canyon


Op de oude route 66!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

He Erik, ga zo door met het vliegen en de mooie verhalen en foto's. Er komt ooit een dag en dan vlieg ik met captian Erik van de Kramer als piloot. Dan ben ik de eerste die alle mensen laat klapen als we weer op de grond staan. Fijne kerst eet gezond en een voorspoedig en vliegze 2008.

Anoniem zei

hey wat een mooie foto het ziet er echt heel gaaf uit.En dat jij nu een witte kerst heb gehad dat had je ook niet gedacht met dat mooie weer.Wel leuk dat het landschap zo verschillend is Was gezellig gisteren bellen Groetjes en een dikke kus

Anoniem zei

Hey Erik, aan je foto's kan ik al echt zien hoe byzonder het landschap daar is. Deze kerst zul je je dus altijd blijven herinneren, mede dankzij je eerste solo vlucht met nette landingen vlak daarvoor. Ik hoop dat je nog meer moois gaat zien daar. Succes met je volgende solovluchten en hoop dat vliegen voor jou snel routine wordt.

Arnoud zei

Wat een mooie foto's! Hoop dat je een beetje een mooie kerst heb! (gehad..) ons kaartje inmiddels al ontvangen? :)

dikke kus

ow en vliegze in 2008 :D

Anoniem zei

Wow Eer, ziet er echt supermooi uit. Echt gek lijkt me dat dat die landschappen zo verschillen. Het leukste landschap vond ik toch wel die met het Strarbucks huisje aan de horizon :-D
Ik ga ook ns even op Paul zn site kijken want volgens mama staan daar ook mooie fotos op!
Heb je onze kerstvideoclip al bewonderd? Mooi is ie he?! Speciaal voor jou gemaakt!
Fijne kerst gehad? Ik ben nog aan het bijkomen van het stappen.
Hmm misschien had ik je beter een mailtje kunnen sturen want dit wordt echt een lange reactie!

Dikke Kus!

Ps. supermooi vest had je aan! Je ziet wel dat die Amerikanen echt vooruit lopen op de mode!