woensdag 28 november 2007

Wachten...

Ook al is er weinig gebeurd hier de laatste dagen zal ik toch maar weer een berichtje neer zetten. De laatste dagen bestonden vooral uit wachten. Ik heb nog steeds geen toestemming om te mogen vliegen! Het schiet echt niet op hier. Het probleem is waarschijnlijk dat een bedrijf die de vingerafdrukken controleert het verkeerde heeft opgestuurd naar de instantie die de goedkeuring moet verzorgen. Ze blijven maar elkaar de schuld geven maar een oplossing wordt maar niet bedacht! Het is best frustrerend aangezien ik hier al 2 weken op wacht en de rest van mijn klas elke dag vliegt. Er is maandag een officiële klacht ingediend door mijn school over hoe lang de oplossing duurt dus voor mij zit er weer niets anders op dan een reactie daarvan afwachten.

Omdat mijn crewmate Paul niet meer op mij hoeft te wachten en gisteren voor het eerst mocht vliegen was ik van plan om achterin mee te vliegen. Toen onze instructrice kwam werd duidelijk dat ik zelfs dat niet mag in Amerika. Ik mag niet eens meer in de buurt van de vliegtuigen komen ook al staan ze stil!

Afgelopen zaterdag zijn we naar superstition mall geweest. Dat is een overdekt winkelcentrum. s’Avonds ben ik met m’n huisgenoten uit eten en naar de bioscoop geweest. Dat was weer lekker Amerikaans want de bioscoop had 25 zalen!

Nadat thanksgiving voorbij was zijn de Amerikanen de voorbereiding voor de kerst begonnen. Het lijkt er nu op dat ze hier niet zoveel aan kerst doen dan dat je altijd op TV ziet. De kerstversiering ziet er ook best raar uit als het buiten zomer lijkt. Sommige huizen zien er al wel belachelijk uit. Daar zal ik binnenkort zal ik daar een foto van maken en op mijn weblog zetten. Zelf hebben we ook maar een kerstboom gekocht.


Gedeelte van mijn klas op het balkon op school


Onze Kerstboom


De bioscoop

10 opmerkingen:

Anoniem zei

je kerstboom staat er toch niet echt?nu kan je hem 2 maanden laten staan gezellig hoor.
wat erg he dat je niet kan vliegen he maar als je eemmaal mag ben je deze tijd snel genoeg vergeten
dikke kus

Anoniem zei

Hee Eer.. echt super balen dat je niet mag vliegen.. had gehoopt dat het ondertussen wel kon.. nja.. afwachten:(
Jullie hebben wel een supermooie kerstboom.. Voor wie zijn de cadeaus die eronder liggen???:D

Kusje van Marieke

Anoniem zei

wow jullie kerstboom is echt mooi!
alleen liggen er wel wat weinig kados onder (voor amerikaanse begrippen) of staan er een aantal vette autos buiten ingepakt?
ik weet alleen niet of sinterklaas het wel zo leuk vindt dat jullie nu al een kerstboom hebben neergezet..
gelukkig heb je nu iets leuks om naar te kijken tijdens t wachten! (kerstballen zijn net lachspiegels :D)
kussie len

Anoniem zei

Hoi Erik,wachten duurt altijd veel te lang maar je weet nu wel wat de reden is,kop op joh straks mag jij de lucht in!!! De kerstboom is prachtig,een beetje erg vroeg??!!Weet je ,je moet er zelf maar een kadootje onderleggen en net doen of het van de kerstman is..groetjes van de familie meier.

Anoniem zei

Ha Erick!
Leuk om te lezen en te zien op de fotos hoe het daar is. Ik hoop echt dat je snel toestemming krijgt want dit gaat natuurlijk nergens over dat jij als enige niet mag. Maarrrr misschien denken ze dat die andere meer tijd in cockpit moeten doorbrengen om het onder de knie te krijgen dan jij :) Mssl Eric.

Unknown zei

Heey Erik... Echt jammer dat je nog niet kan vliegen. Hoop voor je dat hier zo snel mogelijk foto's van jou in de Cockpit verschijnen.
Leuk je pas gesproken te hebben op MSN!
Groeten Bart

Arnoud zei

Stelletje lapzwansen zijn het! Tss Meesterpiloot E-rik niet eens in the air laten! Haha,sorry had ff lol :) hoop dat die prutsers het snel een oplossen voor je en dat je dan eindelijk mag beginnen!

groetjes Arnoud (en Jolien :) )

Anoniem zei

Het zit ook allemaal niet mee he! Balen man. Het blijven rare jongens die Amerikanen. Groet Rudi

Anoniem zei

Waarom heb je geen witte kerstboom met roze ballen????

Die amerikanen zijn echt sukkels trouwens!! Die snappen het allemaal niet echt volgens mij!

xx

Anoniem zei

heee eeeer!!!!
hoe is het met je??? je kerstboom is echt mooi! toen ik het zag heb ik meteen mijn eigen kamer ook maar vast ge kerst-pimpt!
we gaan je wel missen woensdag hoor!! hopen dat de sint niet wéér naar jou gaat en mij wéér vergeet;)
ik vind het echt super kut voor je dat je nog steeds niet kan vliegen.. echt een stelletje sukkels daar!!
ooeehh ik ben echt jaloers op je starbucks... neem je er een voor me mee???
xje riann