woensdag 14 november 2007

Verhuizen

Vandaag ben ik weer naar school geweest. De dag bestond weer uit heel veel wachten. We kregen een rondleiding door school en de walkaround is ons laten zien. De walkaround is de inspectie die je doet om te kijken of het vliegtuig technisch in orde is.

s'Middags na school zijn we verhuisd naar het appartement waar we het komende half jaar gaan wonen. Hier deel ik een kamer met Paul. Geran en Bas wonen ook bij ons. Het is een best luxe huisje en het zwembad ligt er vlak achter.


Het huisje




BBQ


Zonsondergang op het vliegveld


Het vliegveld waar mijn school zit

Ons appartement op google maps:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=falcon+field,+mesa&sll=52.469397,5.509644&sspn=1.743431,5.108643&ie=UTF8&t=k&om=1&ll=33.451047,-111.716933&spn=0.000583,0.001247&z=20&iwloc=addr

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hey
wat bof jij dat je zo snel in je huisje kan. En wat ziet het er mooi uit.
Ik hoop alleen dat je straks je vliegtuig rustiger bestuurd dan je filmpje hahaha

Anoniem zei

Hee kerel!

Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar! je boft maar man, hier is het koud, nat en koud, niks aan. Wel cool hoor, Amerika! Grote auto's, grote huizen, mooie bbq's...grote vrouwen...mieh.. :)

Hee, maar straks weekend, nog plannen?? :) Jam miss?

Anoniem zei

Hallo erik,

Benijd je wel een beetje, met dit
mooie weer.Hoop dat je het naar je zin hebt, maar die AUTO die Mustang
ziet er wel heeeel gaaf uit.
Kan je zeker niet meenemen als je terug komt,
toch.
Groetjes en we zullen je volgen bij het USA avontuur!!!!!

Anoniem zei

He Eer!
Je huisje ziet er echt super uit!!! Echt leuk dat filmpje!! Maarre...zag ik daar nou een inloopkast??? En waar is de tv??
Maar ben echt jaloers hoor!!! Al een bbq gehad? Hier was t vanmorgen -3 graden, dus blijf maar lekker daar!!!
Kus

internationaal verhuizen zei

Dat is inderdaad een luxe huisje! Wel gaaf hoor, zo'n verhuizing naar de VS en een vliegopleiding. Lijkt me een heel avontuur.