maandag 12 november 2007

Naar Amerika!

Na 10 maanden theorie en 6 weken wachten was het vandaag eindelijk zover. Vandaag ben ik naar Amerika gevlogen dus de opleiding gaat nu pas echt beginnen.

De vlucht hier naartoe was wel erg lang. Eerst vlogen we in 8 uur naar minneapolis, daar moesten we 2 uur wachten wat de Amerikanen bijna helemaal vulde met overdreven veiligheid controles, en daarna moesten we nog 3 uur tot Phoenix.

Daar werden we door studenten die hier al zaten opgehaald en een uur later was ik in mijn motel. Normaal slaapt iedereen hier op een soort van bungalowpark maar door ruimtegebrek moet ik ongeveer 2 weken hier blijven.

Alles is groter dan in Europa. Vooral de auto's zien er cool uit. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik hier een half jaar ga wonen. Het is hier lekker warm dus nadat ik hier s'avonds aan kwam mocht ik meteen zomerkleren aantrekken. Morgen worden we om half 9 alweer opgehaald om naar school te gaan.


Het vliegtuig waarmee we van Amsterdam naar Minneapolis zijn gevlogen


Het zwembad bij het motel


De kamer van mij en Paul


Het motel

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Eer!
Ziet er goed uit! Ik hoop wel dat je de goede erik bent, want er staat nog geen foto van jou op! Nou ben blij dat je goed aangekomen bent! ben benieuwd naar de rest van je verhalen!!!!

Dikke kus van Marieke

Anoniem zei

Hoi erik,
Fijn dat je goed aangekomen bent en zo snel al foto's op de site, wij vinden het raar dat je weg bent, is wel wennen,

groetjes en Dikke kus van Jolanda en Ruud

Anoniem zei

hoi erik!
mijn hele computer is vastgelopen en wilde m bijna over het balkon smijten. gelukkig was rianne in de buurt en heeft zij mijn laptop even gemaakt met al haar technische kennis. mooie foto's en leuke verhalen!
ik hoop dat je je amuseerd
veel liefs oma (en een beetje rianne)

Anoniem zei

Een Nederlandse Amerikaan,
Die zie je al van verre staan!!!
lalala

Veel plezier,
& Eet smakelijk!!

Groeten Wessel