donderdag 22 november 2007

Korte road trip

Gisteren heb ik vooral weer de handleiding van het vliegtuig waarmee ik ga vliegen bestudeerd (bij het zwembad natuurlijk). Aan het eind van de middag zijn Paul en ik weer naar het vliegveld gegaan om weer de checklisten door te nemen in de cockpit.

Omdat onze auto nog geen kenteken had, zijn Paul en ik ook nog langs de Motor Vehicle Division geweest. Daar bleek onze auto uit Colorado te komen waardoor hij gekeurd moest worden voordat het in Arizona geregistreerd kan worden. Paul en ik waren meteen bang dat de auto niet door de keuring zou komen maar gelukkig ging die op z'n amerikaans. Een vrouw kwam naar de auto, liep er een rondje omheen, deed even een deur open en ik kon mijn handtekening zetten. Hij was goed gekeurd.

S'avonds na het eten ben ik met Geran (huisgenoot) op zoek gegaan naar een starbucks. We zijn al anderhalve week in Amerika en we waren nog niet naar de starbucks geweest! Dat kan natuurlijk echt niet!! Gelukkig bleek er één op 3 miles van ons huis te zitten dus daar zijn we heen geweest. Zelfs de starbucks heeft hier een drive through. De white chocolate moca was weer heerlijk!

Vandaag was het thanksgiving dus iedereen was vrij. We besloten om een korte road trip te maken naar een stuwmeer hier in de buurt. Toen we daarheen reden zag ik pas hoe mooi de omgeving hier is. Helaas was alles afgezet rond het stuwmeer dus hebben we alleen rondgereden.

Vanavond hebben we als thanksgiving dinner met z'n vieren twee 16 inch (40 cm!) pizza's gegeten. Omdat we die zelfs met z'n vieren niet op kregen hebben we ons net nog even vermaakt met de shredder.

De toestemming om te vliegen heb ik nog steeds niet. Ik heb al genoeg van het wachten maar er zit niets anders op.


Cockpit Piper Archer


Zonsondergang op het vliegveld vanuit de cockpit


Starbucks drive through


White Chocolate Moca :p



Arizona


Cactussen


Arizona


Stewart Mountain dam


16 inch pizza


Pizza door de gootsteen shredden

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt zonde van die Pizza.
De omgeving lijkt echt op de beelden uit de typisch amerikaanse films. Ondanks dat je nog niet kunt vliegen ben ik echt jaloers, want dat vliegen gebeurt toch wel gauw. Dus zit er niet over in, want veel mensen zouden zo met je willen ruilen. Succes!!!!

Anoniem zei

gatsie wat ranzig
kijken jullie uit voor jullie vingers? anders vlieg ik niet meer met je mee
de omgeving is echt schitterend
hier is het koud en somber ik ben jaloers op je
kus

Anoniem zei

Oeh die zonsondergang ziet er wel heel goed uit. Maak daar nog maar een paar foto's van :) En succes met het verkrijgen van de toestemming... Die arme Erik toch! En niet eens kalkoen gegeten met Thanksgiving... schande ;)

xx

Anoniem zei

Cool!!

ik wil ook een schredder :)

Anoniem zei

Hee kerel! Wat zonde van die pizza man, hebben ze daar niet zo'n giant diepvries :) Hij is trouwens wel huge! Jammer dat je nog niet kan vliegen, maar zoals repudepi al zegt, zal vast snel goed komen. Hoop dat je het iig naar je zin hebt daar! M

Arnoud zei

ik wil ook zo'n shredder! En met vliegen komt het idd helemaal goed! Kan je nu nog ff goed je theorie leren ;)

Anoniem zei

STARBUCKS!!!!!! Je hebt die foto's vast gemaakt om mij jaloers te maken!!! En ze hebben ook al de kerstbekers :-( Wel cool dat ze daar een drive through hebben!!! Zo cool waren ze in London nog niet!

Loser ben je ook met dat shredder filmpje, haha. Wel supergrappig!! Hoop echt dat je inmiddels als je toestemming hebt! Zal ik anders ff paar mensjes bellen?? Helpt vast ;-)
xx