dinsdag 13 november 2007

Naar school

Vandaag ben ik voor het eerst naar school geweest. Om half 9 werden we opgehaald bij het motel. Gister dacht ik dat dit wel erg vroeg zou zijn na zo'n reis maar doordat ik door de jetlag al vanaf 3 uur wakker was, was ik blij toen we werden opgehaald.

Op school kregen we het rooster voor de komende week. Vandaag stond alleen het maken van vingerafdrukken en een inleiding op het programma. Met het maken van de vingerafdrukken waren we de hele ochtend bezig. Ik was zelf in 10 min klaar dus de rest van de ochtend moest ik wachten.

Tussen de middag gingen we lunchen in een klein restaurantje. We hadden 2 uur pauze dus daarna heb ik een rondje gelopen door een woonwijk. De huizen zijn hier een stuk mooier dan in Nederland. Het zag er precies uit zoals het Amerika dat altijd in films te zien is.

s'middags kregen we een hoop algemene informatie en laat in de middag gingen we pas terug naar het motel. Ondanks de 30 graden van vandaag heb ik hierdoor niet eens gezwommen!!

Net zijn we uit eten geweest met bijna iedereen van mijn school die in Amerika zit (een stuk of 50 mensen). Ik heb een hamburger menu gegeten omdat het hier lastig is om wat anders te vinden. Ik denk dat ik over een half jaar 2 keer zo zwaar ben ;).

De wegen door de stad zijn hier kaarsrecht. Zo ver je kan kijken is er geen bocht te zien


Mijn school


Een mooie patser auto zoals de meeste auto's hier


Woonwijk

In het busje op weg naar school

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hey eer!!
echt leuk dat je al zo snel wat geschreven hebt!
hebben ze wel een mcdrive voor je? als je bij t zwembad ligt moeten ze t natuurlijk wel komen brengen ;)
kan je natuurlijk voor de mcsalad kiezen, dan word je niet zo dik :P
kussie len

Anoniem zei

Heey eer!!
Echt leuk om zo snel al wat te lezen en mooie foto's te zien. Het ziet er inderdaad net zo uit als in de films. Vooral die gele bus is mooi. Ik blijf de site in de gaten houden!
Groeten Rudi

Anoniem zei

Waha jullie allemaal in je warme apen-pakkie in de zon :) Heerlijk man. Gaaf die fimlset-straten en woonwijk. Had nu pas tijd om je site te checken.. SCHAAM!

xxxxxx Martje